Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - vložení příspěvku

odpověď na názor
RE: RE: RE: RE: Dříve byli "Partyzáni" napojeni na Kulať...
Ano, úbytek intenzity na JP je podložen sčítáním dopravy na křižovatce JP - Zelná na koci září a jejím srovnáním s týmž sčítáním loni. Vysvětlení je asi takovéto. Do Kulaťáku nyní za hodinu najede jedním pruhem max. 400-500 vozidel. Pro srovnání, běžným jízdním pruhem na běžné křižovatce projede ve špičkové hodině cca 1600 - 2000. Z toho vyplývá, že i ve špičce je výkonnost toho vjezdu cca čtvrtinová oproti běžným křižovatkám. Oproti stavu před úpravou je výkonnost poloviční, někdy o fous horší. Fronta 300 m v JP znamená popojíždění 10 minut, což už je pro řidiče neúnosné. Celkově ovšem auta na Praze 6 ve směru od Suchdola spíše přibyla. Jen jedou Horoměřickou, Papírenskou, Studenstkou, Ve Struhách, Antonína Čermáka, Terronskou. Ještě než se Terronská otevřela směrem do Čs. armády, jezdilo v ní stejně aut, jako když byla otevřená. Nyní se její intenzity ve směru dc pomalu blíží těm v JP. Ono je to logické, když ty objezdy jsou místo čekání v JP až o 2/3 rychlejší. Problém je, že stání v JP odnesou i busy.
 * jméno
e-mail

Zadání e-mailu není povinné.
Pokud ho vložíte, můžete dostávat odpovědi na Váš příspěvek.
Na e-mail bude zaslána zpráva k potvrzení příspěvku.
 * kontrolní kód (opište jako číslo)
sedm d v a j e d na jed na 
 * téma příspěvku
 * text
zbývá 1024 znaků
pouze
prostý text,
odkazy vkládejte s http://