6. prosince 2012 11.49
odpovědětNesouhlas s výstavbou (Pavel Kulfánek, Ing.)
Nesouhlasím s výstavbou nové čtvrti v Liboci, kde má bydlet cca. 15000obyv. Tato lokalita bude komplikovaně dopravně obslužná a budou nutné investice do tramvajových koridorů, nových příjezdových cest. To vše zhorší životní prostředí okolních obyvatel (hluk, prach, výfukové plyny). Proč nebyl koridor metra A projektován tak, aby odvedl z této nové části města majoritu cestujících? Proč je vše řešeno na rychlo a provizorně tramvajovou dopravou?
Podivné je dále "zahušťování" zástavby na Vítězném náměstí budovami, které se do této oblasti nehodí a jsou plánovány na zelených místech, kterých v Praze ubývá. Dále trasa metra, která nahrává developerům viz. OC Bořislavka a neslouží přímo obyvatelům, neřeší dopravu na letiště, jak bylo slibováno. Je toto prostředí, které si sami tvoříme a nebo je tvořeno z venku bez toho, aniž bychom měli možnost volby?
10. prosince 2012 11.15
odpovědětsouhlas s výstavbou (MUDr. Radim Makovský MBA PhD.)
Pokud vím, tak tyto plochy jsou určeny na výstavbu dlouhodobě. Každý by si měl sáhnout do svědomí, kde sám bydlí a jak muiselo být sousedům, když jim před očima rostla Evropská nebo panelák.
Vokovice žádné "cahrisma" dávno nemají, rozdělením E. třídou a napojením na Petřiny se z nich fakticky stala obyčejná vilová čtvrť s jedním náměstíčkem a úděsnou vodní nádrží a úděsnou plovárnou.
Jsem proti stavění tunelů, výjezů atp. jak se to stalo na Břevnově, i když starý Břevnov dostal smrtelnou bytovou ránu dávno předtím, ale úpár zastávek busů mě opravu nechává klidným.