Nedávno byla dokončena rekonstrukce části Terronské - nové jsou jak chodníky, tak vozovka.
Proti původnímu stavu byla dlážděná vozovka vyasfaltována a rozšířena o cyklostezku, vybudovány opravdu hluboké parkovací zálivy, a tím také zbytečně zúžen chodník. Když řidiči auta zaparkují koly až na doraz k obrubníku, průchodná šířka se ještě zúží. Pod nevzhledným "komunistickým" záplatovaným chodníkem byla dokonce odkryta původní žulová dlažba, byla však vytěžena a odvezena neznámo kam. Parkovací zálivy jsou skutečně mohutné, asi se očekává, že si všichni pořídí nějaké "Land Rovery".
Mezi zálivy a vozovkou vznikla nová cyklostezka. Problematické je její vedení v křižovatkách, a navíc ji více než cyklisté využívají řidiči k parkování. Cyklostezku od vozovky odděluje plná čára, řidiči parkují přes ni a zasahují do vozovky. To má jediný pozitivní dopad - projíždějící auta tak musejí mezi parkujícími kličkovat, a musí jet díky tomu pomaleji. Logičtější by bylo vedení cyklostezky mezi chodníkem a parkovacími zálivy, odpadlo by tak i nebezpečí číhající na cyklisty v podobě aut vyjíždějících ze zálivů.