Zelené koleje jsou rozhodně lepší, než asfalt, Partyzánům zelený střed sluší a tráva tam je dobře (vč. akustického dopadu). Pojezd autobusů po kolejích by byl technicky racionálním řešením při zachování předchozího stavu.
Hlavní problém - zúžení u Kulaťáku - resp. jeho nutnost - je nesprávně zdůvodňováno (
praha6ztracitvar.cz).
Směr Podbaba je skutečně hodně vytížený, ve špičce bývá plná Terronská, Koulova, Studentská u NTK a je pravděpodobné, že ucpání oblasti by mohlo posloužit jako argument pro další tunelování (pod Hanspaulkou, i finanční). A prognózy po dokončení Blanky hovoří o dalším nárůstu intenzity na JP i při případném KES. Při dokončení SOKP může téci JP až 35.000 aut denně, a to jednopruh stejně pojme těžko.
Co se týče zeleně, ta dostává na P6 opravdu na frak, v tomto smyslu nejsou zelené koleje bohužel zas až tak spasitelné.