Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - strukturovaně

10. září 2013 9.06 přidat komentář Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (obrázek)
Detail řešení odbočky tramvaje z Evropské
Související článek:
P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD
10. září 2013 9.06 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Bydlim na Dedine)
Prosim NE, zastavte / zastavme to !!!

Pro koho se toto planuje, komu to prospeje??? Lidem co bydli na Dedine prodlouzeni tramvaje pod jejich okna urcite nijak nepomuze.

K huceni aut z Evropske i okruhu, vzdalenemu buraceni letadel, pribudou jeste hlusne tramvaje.

Nejhorsi ze vseho ale je presunuti bezdomovcu, ozralu i jinych delikventu kteri se srocuji kolem konecnych tramvaji se presune k tesne blizkosti sidliste plneho deti (skolky, skola).

Takoveto napady urcite vymysli nekdo kdo na Dedine nebydli a nezije !

Ddedina je obklicena 4-proudovou Evropskou, zeleznicni trati a mosty dalnicniho okruhu, ted ji jeste chcete prepulit tramvajovoou trati. PROSIM NE !
13. října 2013 22.19 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Vrták)
Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.
13. září 2013 9.49 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Milan Kohout)
Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím.
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí.
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.
14. září 2013 12.03 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Anna Matoušková)
Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.