Tento problém vůbec nemusel vzniknout, kdyby projektant z nepochopitelného důvodu svévolně neodklonil trasu v rozporu s Územním plánem přímo pod všechny 14 patrové výškové obytné domy na Červeném Vrchu a stavební odbor Praha 6 na takovou zhůvěřilost vydal Územní rozhodnutí v rozporu se zákonem, neboť nebylo vydáno se stanoviskem dotčeného orgánu OÚPMHMP jak ukládá stavební zákon §6 odst.e).
V aktuální platné závazné části Územního plánu po vydání změny Z1344/00 je totiž trasa schválena v bezpečné zóně cca 100m od těchto domů!!!
To, že takto "navržená trasa prochází poddolovaným územím" je mj.obsaženo v "Doprovodné části dokumentace" Metroprojektu z 06/2008 č.4460001062201. Metrostav si však paradoxně ústy svého mluvčího dovolí tvrdit, že "nemá k dispozici informaci, že by v trase staré báňské dílo existovalo".
Dále si stačí mj. prostudovat alespoň inženýrsko geologické poměry - písm.f) v textu:
www.monet.cz
"Při průzkumu ve Vokovicích byla zjištěna stará důlní činnost na železné rudy v šáreckých břidlicích, jejíž rozsah si vynutil úpravu zastavovacího plánu v z. části sídliště Červený vrch"!!!
Více info:
oscv.webnode.cz