Fórum - strukturovaně
23. dubna 2015 15.30
odpovědětRE: RE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povolení
(
Jirka)
Díky za zaslané vyjádření OOP. Opravdu "geniálně" formulované. Prosím, pokud můžete zaslat, zveřejníme celý dokument, případně i dokumenty další.
Jirka Škvor
10. června 2020 10.42
odpovědětRE: RE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povolení (Karel)
Takže místo historické budovy tam budou nějaké takové projekty
www.czech-estate.cz jakože nové bydlení pro lidi. Nebo jak se novostavba bude využívat, hodilo by se nějaký další kulturní vyžití v novém kabátě. Jinak to není jen tak dělat nějakou rekonstrukci v hysterické časti města a to mluvím o povolení k bourání nebo jen rekonstrukci třeba bytu.
10. června 2020 10.50
odpovědětRE: RE: RE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povole
(
Jirka)
Již tam stojí nová vila podle projektu arch. Radana Hubičky - typicky pro něj - do ulice "kouká" slepá fasáda.
10. června 2020 10.51
odpovědětRE: RE: RE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povole
(
Jirka)
Již tam stojí nová vila podle projektu arch. Radana Hubičky - typicky pro něj - do ulice "kouká" slepá fasáda:
mapy.cz
24. dubna 2015 19.49
odpovědětRE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povolení
(
Jiří Gebert)
MHMP OPP opakovaně neplní funkci pro kterou byl zřízen.Souhlas s demolicemi zdravých staveb a jejich nahrazování nekontextuuální novostavbou je v rozporu s zásadami památkové ochrany.Požadujeme odstoupení ředitele MHMP OPP pro neschopnost vést úřad, a hloubkovou kontrolu MHMP OPP pro soustavné vstřícnosti stavebníkům v rozporu s mandátem úřadu. Bubeneč sobě Jiří Gebert
26. dubna 2015 12.55
odpovědětRE: RE: Demolice v památkové zóně Staré Střešovice má povolení (pan KP)
Dobrý den,
to co jste napsal lze jen podepsat.

U metra je však třeba zřídit i parkoviště. Nejprve bude postavena přízemní budova, pod ní se skrývají ještě 2 podlaží podzemní. Stání pro 23 autobusů a parkoviště pro 600 osobních aut.
U stanice Veleslavín na budované trase metra A nevyroste plánovaný parkovací dům. Město nemá totiž na jeho výstavbu dost peněz. Pražskou pokladnu by stál odhadem 1,3 miliardy korun. Nový úsek "áčka" tak zůstane bez potřebného záchytného P+R parkoviště a řidiči budou odstavovat svá auta v okolních ulicích.
27. února 2012 17.20
odpovědětRE: Prodloužené metro A bude bez parkovišť, odstavená auta zapln
(
Pražáková)
Standardní scénář: postavit naddimenzovaný terminál za "městské" peníze, bude nevyužitý, tak ho město levně odprodá soukromníkovi, který dostaví administrativní budovu a bude vydělávat. Zhoršení životního prostředí, které to přinese, nikoho ze zodpovědných nezajímá.
2. dubna 2012 17.31
odpovědětRE: Prodloužené metro A bude bez parkovišť, odstavená auta zapln
(
John)
1 3000 000 000 Kč za 600 parkovacích míst, tedy 2 MILIONY ZA JEDNO PARKOVACÍ MÍSTO. Za tyto peníze by se dal postavit kus trasy metra na Dlouhou míli, kde je dost místa na povrchové velkoparkoviště. Zde by byly ceny za jedno stání cca 100 x nižší. Za veřejné peníze žádný problém, protože stále platí, že z cizího krev neteče.
Z Divoké Šárky na Dlouhou míli je to jen 2,5 km. Tramvajová trať by se tam za tu 1,3 miliardy postavila celá.
17. května 2020 10.21
odpovědětRE: Prodloužené metro A bude bez parkovišť, odstavená auta zapln (Dagmar)
Těch lidí co mají každý své vlastní auto a kolikrát i třeba víc je prostě rok od roku více. A není se čemu divit, že není kde parkovat. Do toho chtějí v Praze parkovat i mimopražští a problém je na světě. Řešením by možná aspoň pro ty co nebydlí v Praze mohla být takováhle
fixparking.cz parkoviště.