kauza: metro A prodloužení
vloženo: 3. června 2014, kategorie: fotogalerie
Nedej se plus: Metro - konečná stanice Motol?
S jistým zpožděním se metro do Motola rozjede příští rok na jaře. Historii a souvislosti nevydařeného projektu zmapovali redaktoři pořadu Nedej se plus.
vloženo: 10. prosince 2012, kategorie: článek
P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD
(3. prosince 2012)
Počtvrté a naposledy při letošní výstavě pozvala radnice zájemce na besedu, tentokrát na téma Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD. Hlavní dopravní počin - prodloužení metra - směřuje ke svému dokončení, další jsou teprve na prknech projektantů. Areál v Ruzyni je hudbou budoucnosti asi ještě vzdálenější.
vloženo: 10. listopadu 2012, kategorie: článek
Zprávička ze setkání platformy občanských sdružení
(8. listopadu 2012)
Aktivní občanská sdružení sjednocená do „platformy“ uspořádala ve čtvrtek 8. listopadu 2012 informativní setkání pro občany a novináře "Jaká bude Praha 6 doopravdy?". Pronajali si Ballingův sál Národní technické knihovny se 200 místy a ten byl téměř zaplněn.
vloženo: 25. února 2012, kategorie: článek
Prodloužené metro A bude bez parkovišť, odstavená auta zaplní ulice
(iDnes, 24. února 2012)
U stanice Veleslavín na budované trase metra A nevyroste plánovaný parkovací dům. Město nemá totiž na jeho výstavbu dost peněz. Pražskou pokladnu by stál odhadem 1,3 miliardy korun. Nový úsek "áčka" tak zůstane bez potřebného záchytného P+R parkoviště a řidiči budou odstavovat svá auta v okolních ulicích.
vloženo: 15. srpna 2011, kategorie: fotogalerie
Kdo seje metro, sklízí multifunkční komplexy
Pozemky kolem nových stanic metra zákonitě přitahují developery. Podívejte se, co nás čeká ve Veleslavíně a na Červeňáku (vlastně na Bořindě)
vloženo: 24. dubna 2011, kategorie: článek
Na letiště vlakem: objevení Ameriky?
Zdá se, že pražský magistrát objevil Ameriku. Po letech diskusí o prodloužení trasy metra A, které radní vytrvale odůvodňovali nutností lépe dopravně obsloužit ruzyňské letiště, najednou docházejí k závěru, že metro na letiště vlastně není nejvhodnější a lepší bude železnice. Toto zjištění vyplynulo ze studie, kterou vypracoval jeden z útvarů magistrátu - Útvar rozvoje hlavního města.