oblast: individuální doprava
vloženo: 17. dubna 2013, kategorie: článek
Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autobusy
(Českénoviny.cz, 16. dubna 2013)
S rekonstrukcí kolejí do Podbaby v říjnu 2011 začalo pro cestující ze i do Suchdola martyrium. Údajně předpisově zúžený vjezd na Kulaťák způsobuje dopravní zácpy, v nichž váznou plné autobusy. Po roce a půl připomínek veřejnosti i odborníků nastane snad alespoň nějaká změna k lepšímu. Nový pruh přibyde jen na 240 metrech.
vloženo: 10. listopadu 2012, kategorie: článek
Zprávička ze setkání platformy občanských sdružení
(8. listopadu 2012)
Aktivní občanská sdružení sjednocená do „platformy“ uspořádala ve čtvrtek 8. listopadu 2012 informativní setkání pro občany a novináře "Jaká bude Praha 6 doopravdy?". Pronajali si Ballingův sál Národní technické knihovny se 200 místy a ten byl téměř zaplněn.
vloženo: 5. listopadu 2012, kategorie: akce
Lidová škola urbanismu: Město a doprava
V pondělí 12. listopadu 2012 se v Galerii Jaroslava Fragnera koná již několikátá akce nultého ročníku lidová škola urbanismu - osvětového cyklu pro širokou veřejnost, tentokrát na téma dopravy v Praze. Na akci je třeba se
registrovat. Program je v přiloženém letáku.
vloženo: 25. února 2012, kategorie: článek
Prodloužené metro A bude bez parkovišť, odstavená auta zaplní ulice
(iDnes, 24. února 2012)
U stanice Veleslavín na budované trase metra A nevyroste plánovaný parkovací dům. Město nemá totiž na jeho výstavbu dost peněz. Pražskou pokladnu by stál odhadem 1,3 miliardy korun. Nový úsek "áčka" tak zůstane bez potřebného záchytného P+R parkoviště a řidiči budou odstavovat svá auta v okolních ulicích.
vloženo: 9. října 2011, kategorie: fotogalerie
Tramvaj až do Podbaby, kolony až do Podbaby
Poslední srpnový den byl slavnostně zahájen provoz tramvají po zrekonstruovaných "Pratyzánech", tramvají lze dojet až dolů do Podbaby. Současně ale narostly i kolony aut a cestujícím v autobusech prodloužení tratě paradoxně příliš nepomohlo. Z dříve uvažovaného provozu autobusů po kolejích totiž sešlo.
vloženo: 2. března 2011, kategorie: článek
Projekt Břevnovské radiály by poškodil životní prostředí, musí se přepracovat
(Deník Referendum, 25. února 2011)
Ministerstvo znovu odmítlo Břevnovskou radiálu. Poškodila by životní prostředí. Stavbu odmítá hygienik, Praha 17, magistrátní odbor ochrany prostředí a řada občanských sdružení. Odborníci se obávají, že komunikace do centra metropole svede tranzitní dopravu.
vloženo: 22. května 2010, kategorie: článek
Neveselý život s dopravními stavbami
„Život s Blankou“ byl název diskuse, kterou pro obyvatele bezprostředního okolí mimoúrovňové křižovatky Malovanka i pro všechny ostatní, kdo se zajímají o velké dopravní stavby v Praze 6, uspořádali zastupitelé
Strany zelených na Praze 6, hosty byla občanská sdružení EKO Břevnov a Životní prostředí Střešovice - Ořechovka, hostem byl také architekt Ivan Lejčar.
vloženo: 12. května 2010, kategorie: akce
Život s Blankou
Zajímá vás, jaký je a bude ŽIVOT S BLANKOU...a dalšími dopravními stavbami? Rady a doporučení, jak s Blankou žít a co se v oblasti Malovanky dále chystá...
vloženo: 22. února 2010, kategorie: článek
Tunel Blanka mezi 10 nenáviděnými stavbami
(Lidové noviny, 20. února 2010)
Článek Lidových novin hodnotí 10 nejméně oblíbených staveb jak mezi laickou tak i odbornou veřejností. Je mezi nimi i tunel Blanka.
vloženo: 8. prosince 2009, kategorie: článek
UNESCO plánuje inspekci kvůli Blance
(UNESCO, )
Organizace OSN pro výchovu, vědu a kulturu - UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization) se chystá vyslat do Prahy inspekci, která má přezkoumat stavbu tunelového komplexu Blanka a její dopad na historické centrum Prahy. Přečtěte si text dokumentu UNESCO, který se této plánované inspekce týká.
vloženo: 24. dubna 2009, kategorie: článek
Blanka útočí
(LIterární noviny, 31. března 2009)
Obří tunel svede tranzitní dopravu do metropole a přímo ohrozí zdraví Pražanů. Článek z Literárních novin.
vloženo: 23. února 2009, kategorie: fotogalerie
Tunel Blanka
Existenci severojižní magistrály politici rádi kritizují, výstavbou tunelu Blanka však pokračují v dopravních stavbách ve stejném duchu. Hustého automobilového provozu tak nezůstane ušetřeno ani nejbližší okolí jedné z nejvýznamnějších pražských i národních památek – Pražského hradu.