Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - podle data

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 468  1 - 468  >>> 
24. října 2013 15.15 odpovědětRE: Polyfunkční soubor "CTR Evropská" zatíží klidné bydlení (Michala)
Dobrý den.Neodpustím si komentář - proč se stále staví administrativní centra, když jich je jen na Evropské několik a stále nemají využití !!!!!
13. října 2013 22.19 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Vrták)
Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.
27. září 2013 16.10 odpovědětRE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravn (ivohr)
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
18. září 2013 14.40 odpovědětEysseltova vila (Zuzana B)
Dnes jsem po delší době projížděla Libockou ulicí a byla šokovaná mizející starou zástavbou.
Krásná Eysseltova vila je momentálně na prodej a inzerát mě dost šokoval s tím že vila není nijak chráněná a je tedy možnost jí zbourat. Vůbec nerozumím jak je toto možné proč si Praha 6 neváží takových staveb?
www.bezrealitky.cz
14. září 2013 12.03 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Anna Matoušková)
Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.
13. září 2013 9.49 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Milan Kohout)
Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím.
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí.
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.
10. září 2013 9.06 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Bydlim na Dedine)
Prosim NE, zastavte / zastavme to !!!

Pro koho se toto planuje, komu to prospeje??? Lidem co bydli na Dedine prodlouzeni tramvaje pod jejich okna urcite nijak nepomuze.

K huceni aut z Evropske i okruhu, vzdalenemu buraceni letadel, pribudou jeste hlusne tramvaje.

Nejhorsi ze vseho ale je presunuti bezdomovcu, ozralu i jinych delikventu kteri se srocuji kolem konecnych tramvaji se presune k tesne blizkosti sidliste plneho deti (skolky, skola).

Takoveto napady urcite vymysli nekdo kdo na Dedine nebydli a nezije !

Ddedina je obklicena 4-proudovou Evropskou, zeleznicni trati a mosty dalnicniho okruhu, ted ji jeste chcete prepulit tramvajovoou trati. PROSIM NE !
9. září 2013 15.20 odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými (Jirka Ch.)
úplně nejunikátnější projekt jsou lavičky pro bezdomovce na kterých se nedá ani sedět v papírenské ulici... viz odkaz níže.
www.mapy.cz
9. září 2013 15.16 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jirka Ch.)
Bydlíme na Heinemannove a to co se kolem děje je opravdu pozastavení hodné... počínaje kauflandem, který měl být původně sportovní centrum, vedle něj začínající další stavbou absence jakýchkoli laviček či hřiště v rezidenci Podbaba... nechápu schválení celého projektu a jeho okolí stavebním úřadem a odborem výstavby v místech, kde by měli žít převážně mladí lidé i s dětmi...
úřad městké části Praha 6 je z mého pohledu jedno velké zkorumpované doupě... s podporou magistrátu který se už nedá nazvat ani zkorumpovaným.
6. září 2013 21.39 odpovědětRE: Přes Liboc nenápadně vzniká nová „dálnice“ (Jirka)
Ta nová křižovatka byla zmíněna na poslední výstavě P6 mění tvář ke konci 2012, na besedě k tomuto tématu praha6ztracitvar.cz byla zmíněna jako "možnost". Samozřejmě úvaha o napojení na oblast skladů v Ruzyni nepadla.
Velký obrázek panelu z výstavy: www.praha6.cz
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 468  1 - 468  >>>