Fórum - podle data
Zelené koleje jsou rozhodně lepší, než asfalt, Partyzánům zelený střed sluší a tráva tam je dobře (vč. akustického dopadu). Pojezd autobusů po kolejích by byl technicky racionálním řešením při zachování předchozího stavu.
Hlavní problém - zúžení u Kulaťáku - resp. jeho nutnost - je nesprávně zdůvodňováno (
praha6ztracitvar.cz).
Směr Podbaba je skutečně hodně vytížený, ve špičce bývá plná Terronská, Koulova, Studentská u NTK a je pravděpodobné, že ucpání oblasti by mohlo posloužit jako argument pro další tunelování (pod Hanspaulkou, i finanční). A prognózy po dokončení Blanky hovoří o dalším nárůstu intenzity na JP i při případném KES. Při dokončení SOKP může téci JP až 35.000 aut denně, a to jednopruh stejně pojme těžko.
Co se týče zeleně, ta dostává na P6 opravdu na frak, v tomto smyslu nejsou zelené koleje bohužel zas až tak spasitelné.
Navíc se výrazně zvýšila doprava v přilehlých ulicích, např. v ulici Ve Struhách, Koulova, Zelená apod., protože řidiči hledají alternativní řešení jen aby se vyhnuli "Kulataku". Proč zase řešit situaci na úkor občanů Prahy 6, zabrat jim další parkovací místa, když by stačilo vrátit se k původnímu a osvědčenímu řešení, tj. vyústění dvou pruhů na "Kulatáku". Ostatně na všech ostatních vjezdech na kruhový objezd jsou dva pruhy a na dvou z nich je také přechod pro chodce a velmi frekventovaný. Nechápu proč se všechno řeší tak složitě!
Samozřejmě zrušení zúžení při vjezdu na kulaťák i zrušení trávníku na kolejích a možnost přesunout tam autobusy by bylo nejracionálnějším řešením. Mně skoro připadá, že rekonstrukce Jug. partyzanů a zhoršení tamních podmínek pro dopravu bude "argumentem" pro stavbu tunelu pod Hanspaulkou: podívejte, jak je to tam zasekané, je třeba s tím něco dělat...
Rozhodne bych nesouhlasil se zrusenim zeleneho tramvajoveho pruhu. Zelene neustale ubyva, kazde volne misto se zastavuje a Sestka rozhodne jiz neni "zelenou" a klidnou casti Prahy. Bydlim v ulici Nikoly Tesly a doprava se neuveritelne zvysila za poslednich par let. Nechat male deti chodit po ulicich do skoly samotne je skoro nemyslitelne. Napr. detske hriste nepribylo zadne, jen doslo k vykaceni vzrostlych lip v ulici a nesmyslne uprave parkovacich mist zabradlim, cimz ubylo parkovacich mist,takze i za zeleny tramvajovy pruh jsme vdecni. A az se zacne stavet Ledni medved, bude zase hur. Uvidime, zda 240 metru neco zmeni.
tak zaasfaltovat tramvajovou trať je totální blbost a hnus (to by terve Praha 6 ztratila tvář). /plně by stačilo, kdyby do Kulaťáku ústily dva pruhy, to je jediný problém.
PS: věčné asfaltování trmavajových kolejí "aby tudy mohl jezdit IZS", to je naprosto nesmyslnej argument. Auta mají jezdit po silnicích, ne po kolejích. Koleje mají být co nejvíce s otevřeným svrškem - levnější stavba i rovoz, neporovnatelně tišší.
Pěkný aprílový žertík. Bohužel jenom žertík.
No, vyloženě špatnej návrh to nejni, ale sem se tedy nehodí. Jen třeba považ, co by muselo bejt naproti přes Jugoše za barák?
Z fotek, který jsou tady k vidění, podle mě vyhrál nejlepší návrh a z toho mám radost.
Nechápu, proč se každý týden s velkou slávou stavějí na "Kulaťáku" stany pro Farmářské trhy.
Kdyby se obnovily dřevěné stánky v Dejvické ul.
(mezi nádražím a "Hradčanskou" u tzv. "hladové zdi" a poskytly se farmářům, může tu být trvalý trh.
Otázkou, pravda je, zda by měli všichni farmáři
o denní prodej zájem. Vše se ale dá řešit. Petr K.
Mám prosbu: zachytil někdo před pokácením fotoaparátem onu zvláštní borovici u Diplomatu, co vypadala jako na čínské tušové malbě? Kácení na konci vegetačního klidu, to je taková tradice, na Velký pátek, Bílou soboru a tuším, že i Boží hod velikonoční se kácelo i ve Vokovicích ve Strnadově zahradnictví (už jenom ta arogance, že v době svátků museli lidé poslouchat vytí pil). Také v pruhu, který je v územním plánu určen jako zeleň městská krajinná. Od r. 2008 jsme v rámci připomínkování změny územního plánu marně požadovali provedení biologického průzkumu, Odbor ochrany životního prostředí magistrátu pod vedením ing. Pavlíka se tomuto požadavku úspěšně ubránil, nyní, kdy už je tato věc v kompetenci Odboru dopravy a životního protředí na Praze 6 (ing. Charvátová)jde vše jak na drátku. Po prořezu se terén bude shrnovat buldozerem (na několika místech se tam nacházejí prameny. Podle příslibu přítomné pracovnice se nebudou kácet tzv. lidické ořešáky a četa se prý nepřiblíží k Veleslavínskému potoku.